כתיבה שיווקית

הפער בין מוצר מצויין לעסק מצליח הוא קופי רייטינג. עם קצת יצירתיות אפשר למכור גם את המוצר שלך.

קופירייטינג וכתיבה שיווקית

קופי רייטינג זו הדרך המוצלחת להעביר את יתרונות המוצר שלך ללקוחות הפוטנציאליים שלך באופן בו הם יקשיבו, יפנימו ויזכרו.

מים היו רק מים לפני שבמי עדן קראו להם "השמפניה של הטבע", מה שנתן את הזכות למכור אותם במחיר של קולה. בנימין נתניהו הפך לראש ממשלה לראשונה בניגוד לכל הסיכויים כששכנע אותנו כי "פרץ יחלק את ירושלים". סלוגן חזק הוא מה שאנחנו זוכרים והשפעתו עלינו כצרכנים אדירה.

יחד עם זאת, לא כל מוצר ניתן למכור בעזרת סלוגן בלבד. בעיקר במקרים בהם מדובר במוצר שאינו מוכר, נדרשת כתיבה שיווקית שתלמד את הקורא ותספר לו על המוצר. כתיבה שיווקית היא היכולת לעניין את הקורא, לאתגר אותו ולמשוך אותו להתעמק במידע. טקסט  שיווקי צריך להיות קולח וקצר ולספק כמה שיותר פרטים בכמה שפחות מילים.

כמו כן, חשוב להתאים את הטקסט למדיה. בעיצוב פלאייר הכללים יהיו שונים מכללי הכתיבה לאתר אינטרנט.

כתיבה שיווקית מכבדת את זמנו של הקורא ואינה מבזבזת אותו. הכותב יקדים וילמד את המוצר אותו הוא מעוניין לשווק ואת פלח השוק הרלוונטי לפני שיפנה אליו. הוא יכתוב קצר ומעניין ולא יתעכב על פרטים תפלים.

לדוגמא, כתיבה שיווקית אשר קהל היעד שלה הוא ילדים, צריכה להיות קצרה במיוחד, שכן סבלנותם של ילדים פוקעת מהר. מומלץ, לכן, לשלב בה אלמנטים של הומור, שכן ילדים נמשכים למה שמשעשע אותם. פרסום מוצר הפונה לבעלי עסקים מומלץ להתחיל בתיאור הצורך איתו לדעתך הקונה הפוטנציאלי יחוש הזדהות ומשם להמשיך לתועלות אותו יפיק הקונה מהמוצר שלך. טיפ חשוב נוסף הוא לשמור על שפתו של הלקוח המיועד. כתיבה קולחת במילים פשוטות לרוב תעשה עבודה טובה ותיצור קשר אמיתי יותר מכתיבה גבוהה עם מילים גבוהות שלעיתים יתקלו בקורא הפשוט. זכור: הקורא אינו מתנצל. כשהוא איננו מבין, הוא ממשיך לאתר הבא, וזה עשוי להיות האתר המתחרה.


מעוניין לרכוש תכנים? זקוק להפצת תכנים? מחפש ניהול תוכן מקצועי לאתר?
צור איתנו קשר בטלפון 077-7644819 או השאר הודעתך בעמוד יצירת הקשר פה